Måndag

Gormorgon ! Måndag idag då och me det jobb. Somna lite försent igår så det känns inte som att jag har sovit så mycket inatt men endå är jag inte så jätte trött. Fast det lär jag väl bli vid 10 tiden ungefär. Det blir jag alltid. Sen efter lunch brukar jag piggna till. Idag ska jag käka med Danne för han  hann inte fixa nån mat låda. Blir väl kebaben igen men fan vill inte äta där hela tiden :P Men det är typ enda bra stället i närheten där som inte är för dyrt.

Och förresten det där torrshampoot var riktigt jävlans bra ! Haha . Jag vaknade upp med risigt hår, lite fettigt. Sen sprejade jag på och vips så var mitt hår jätte fint igen. Kanske inte gav så mycket volym men det tog verkligen bort allt det som var lite fett och dött :P Skit bra att ha när man inte orkar duscha på morgonen eller om man bara känner för att fräscha till håret..

Måste röra mig mot jobbet nu och dom tråkiga köerna. Sitter alltid och lyssnar på vakna med the voice. Så bra :) Har förresten anmält mig där också till  the voice cash call ! Här hoppas jag på att vinna feta cash :P haha. Men pinsamt när jag måste svara The voice of hip hop and RnB varje gång någon ringer.



Puss på er !




Hörde nyss att the voice cash call är över. No money for me ... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0