Misshandel i vårat hus

Tisdag idag då. Tycker varje tisdag har börjat som skit dom senaste veckorna. Min otursdag helt enkelt. Sen brukar det vända och bli bättre. Är just nu hemma hos mig på lunch och passar såklart på att blogga lite då med :)

Sent igår kväll hördes skrik och bråk från första våningen i vårat hus. Båda jag Linda och mamma tänkte att nä mjen okej det är ett stort bråk om det fortsätter länge till så ringer vi polisen. Men det behövde vi inte göra för efter ett tag kom det tre polisbilar in  rusande på våran gård och in i huset. Jag och Linda som e nyfikna i en strut sprang till dörren och tjuvlyssna på vad dom sa. Vi hörde misshandel och gärningsmannen (hennes kille) Hade vi sett dra iväg precis innan poliserna kom. Läskigt att sånt händer där jag bor. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0