MTV galan

Jag kollade inte på den, gjorde ni? . Jag sov iallf tungt och skönt då ... Men det skulle varit jätte roligt att ha sett den. Brittney vann ju hela tre priser: Bästa kvinnliga artist, bästa popvideo och årets video. Bra gjort av henne även fast hennes år inte varit det mest lyckade. Vad jag har hört var hon tydligen jätte glatt chockad. Och det förstår man ju !



Sen är jag ju ett stort fan av The hills. Eller fan och fan , Jag älskar avsnitten men tyvärr missar jag alltid dom på lördagarna. Måste försöka komma ihåg att kolla. Såg nu på bilderna från galan att Heidi var där med Spencer. Roligt att dom håller ihop. Vart lite förvånad där. Eftersom sist jag såg var dom nära på att göra slut..


Och sen sist men inte minst diggar jag ju Lauren mest ! Älskar verkligen hennes stil och så har hon alltid så sjukt snyggt hår. Den tjejen ser bra ut. Gillar också att hon verkar vara så stark som person. Står verkligen på sig om någon behandlar henne illa. Något som jag har lite svårt för. Men ser upp till det hos henne. Iallf det man har sett från tv. Förutom att jag tycker att hon borde förlåta heidi. Dom som var bästa vänner. Forgiv and forget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0