Ny dator !

Har ju pratat rätt mycket om att köpa en bärbar data. Men eftersom jag får lön den 25:e så har jag inte haft pengar till det. Men idag så ringde Fedde mig och sa att Hans mammas kompis ville sälja sin dator till mig om jag ville det. Men problemet kvarstod ju fortfarande med att jag inte har några pengar men Rosa ( feddes mamma) la ut pengar åt mig. Skit snällt :D Köpte den för 4 tusen. Helt ny kostar 12000 ungefär. Snacka om att jag är skit glad. Och inte nog med att jag skulle få låna pengar av Rosa .. Efter en timme så kommer datan hem till Fedde. Så just nu sitter jag hemma hos Danne och surfar med trådlöstbredband. Inkopplat i datorn. Helt super ! Tur att dom har trådlöst i hans hus. Kommer nog inte ha det hemma hos mig. Men hoppas dom har det på jobbet iallf. Så jag kan sitta lite på mina raster m.m. :)



( Macbook )

Älskar den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0