Presenter

Hejsan !

Var ju i globen och mötte Danne , Fedde och Linda. Det vi köpte till mormor var ett fint grattis kort där det står världens bästa mormor på. Jättefint faktiskt. Sen var vi rätt tomma i huvudet på ideer men vi gick iallf till hemtex där vi hitta en duk till matbordet och förkläde med grytlapp i samma mönster. Eftersom mormor gillar att laga mat så tycker jag att det var en fin present :) Linda är just nu hemma hos oss och pysslar med att slå in paketen.



 Jag och Danne har käkat middag och gick precis ut och träffade Bjässen och Jennifer en snabbis. Danne ville skoja lite med bjässen och putta lite på han när han satt på staketet. Och gissa vad .. Han ramla baklänges och slog sig i ryggen :P haha såg rätt roligt ut men synd om dig bjässen :P... Synd att jag inte hade kameran i närheten..

Nu blir det toppmodell för min del kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0