Promenad i spöregnet

Hej bloggen ! Tisdag idag då :) Har inte haft något speciellt att blogga om och inte haft så mycket tid heller förut- Men det har jag nu. Dirket efter jobbet åkte jag och hämtade upp Danne utanför hans skola och sen åkte vi hem till mig. Där hemma möttes vi av Linda och Fedde. Rolig överraskning. VI bestämde oss för att dra till Vardagsrummet och käka middag. Idag testade jag deras nya nacho tallrik som var hur god som helst :D Men mikaela var lite dum mot mig som sa att dom inte skulle ha gräddfil. Och jag kan inte äta tacos utan gräddfil så bestämde mig för att köpa med mig en :P haha typiskt mig. MEn aillf när vi får våra tallrikar så ser jag att dom redan har gräddfil. haha så köpte det helt i onödan. Men men.. Sen efter det lovade jag LInda att följa med ut med Isa. Visst lixom det var ju fint väder härligt med promenad men nej när vi hade gått halvvägs började det spöregna. Så vi gick ute i spöregnet i ca 20 minuter. INTE NAJS.... Försöker värma mig hemma hos Fedde nu och koka lite tea :P.. <3




Innan det börja regna ;


Efter det regnat , Dyngsura;



Danne och Fedde hade tur dom som tog t banan hit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0