Promenad

Nu har jag och Daniel varit ute och rört på arslerna lite iallf haha. Kände att jag ville komma ut ett tag. Så vi tog oss en liten promenix till Ica här i närheten och köpte lite frukt. Vindruvor såklart :) Min favvo.. Och nu när vi kom tillbaka hade Christian satt iordning Wall.E filmen. Så nu sitter dom och kollar på den.. Men jag tycker inte den verkar så bra :P För det första har jag inte hört så bra kritik om den sen så har den inte svensk text. Och jag hatar verkligen att kolla på Engelska filmer utan text. Kan lixom inte konsentrera mig på filmen då...

Jag helt osminkad och glad utanför huset med påsarna i högsta hugg.



Det här ska jag proppa i mig nu och joina dom vid filmen !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka snygga byxor, vart är dom ifrån?=)

2008-09-21 @ 13:35:40
Postat av: Josse

Tack, :) Jag köpte dom på Ginatricot.. Men det var innan sommaren så vet inte om dom finns kvar.

2008-09-21 @ 14:25:22
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0