Serie krock !

Asso fan vad läskigt det var när jag körde hem från jobbet nyss. Jag var bara några centimeter från att krocka !
Körde ute på Nynäsvägen helt som vanligt (70 väg) när helt plötsligt bilen framför mig börjar bromsa in riktigt rejält och jag med fast mycket kraftigare så hon bakom mig fick typ panik bromsa för att inte köra på mig. Och det resulterade i att hon blev på körd bakifrån. Jag såg hur hon och hela bilen hoppa till och sen körde dom åt sidan. Bilen bakom henne hade registreringsskylten fuckat sig på.. Alltså det där skulle lätt kunnat vara jag för jag var bara några centimeter från bilen framför mig ( och bakom mig). Jag tror allt berodde på att en civare stoppade en bil innan som körde för fort och att dom stod konstigt vid sidan av vägen. Såg det sen när jag körde längre fram. Det där var iallf mitt första " nära krocka på motorväg" ögonblick.. Fan vad läskigt det var :P...



Som tur var hände det här inte mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0