Sömn fen är här .. Zzz

Nä nu ska jag ringa Danne och sen sova. Ögonen orkar inte mer. Ska försöka orka mig upp lite tidigare imorgon bitti och blogga också. Kommer bli lättare nu när jag kan göra det direkt från sängen, haha..
Godnatt !




Haha okej det var inte alls lättare från sängen. Jag orkade inte ens ta mig därifrån och hämta datan :P Men det berodde nog också på att sent igår kväll fick jag ett telefonsamtal som väckte mig.. Och efter det hade jag svårt att somna om. Men hörs mer på lunchen ! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha okej ja det måste jag!

OKej så den var värd att se då!

kul! puss på dig sötis

2008-09-15 @ 22:41:32
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0