Söndag

Godmorgon !

Vakna klockan 9 idag... Kollat lite på tv och såg det där programmet när dom tävlar och reser till olika länder. Och idag var dom i stockholm :P Lite roligt.. Har bara sett dom åka i typ kina, amerika och sånt..

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för vid halv 1 ska vi möta Fedde och Linda och dra in till stan. Hoppas jag kommer hem med nått fint :) Är sugen på en ny kofta och lite små hårkurer...

Nä nu måste jag sätta fart.. Men förresten har ni spanat in den här bloggen ? www.hurjagblevrik.se Ska kolla in den snabbt och se vad han skriver :P

PUSS!



PS

Kollade den nyss och den var rätt tråkig förresten :P
Hade läst om den i metro i fredags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0