Söndag

Godmorgon ! Exakt samma skit inatt som igår, haha. Så jag har inte sovit så bra inatt heller :P Kanske går och lägger mig igen efter att jag skrivit detta.

Filmen igår var iallf SUPER bra ! Skit rolig var den. Men mest i början, då skratta jag som mest. Och sen när filmen var slut apploderade typ alla i publiken så det är ju ett tecken på bra film..  Vi hade tur den här gången iallf att vi hamna på en stor och skön salong. Några gånger förut när vi har bokat på Saga eller rigoletto har salongerna varit skit obekväma. Men inte igår. Det var en jättestor salong och även fast vi satt längst åt vänster såg vi jätte bra.
Om ni är sugna på att få er ett skratt gå och se den här filmen :) En mysig avslutning av veckan.

Nu ska jag nog gå och kolla på tv.. Kanske somnar om :P Sen senare under dagen åker vi nog hem till Fedde ett tag.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0