Städa, duscha, handla

Det är vad jag måste göra idag men jag är så fruktansvärt trött ! Kände mig inte alls bra idag heller. Mådde illa och kände mig febrig. Daniel är just nu på träning och jag sitter här hemma själv med mamma. Är lite uttråkad faktiskt men pallar inte göra nått heller. Tänkte sätta mig ner här vid datan och pyssla med lite bilder men nej då vill såklart inte programmet funka. Seeegt.. Nä men jag funderar på att cykla till kärrtorp och köpa en påse SourCreme Chips och lite frukt. Eller så tar jag bilen eftersom jag är så lat idag ! Haha skönt med körkort alltså.. Säger också lycka till till min vän David som har uppkörning i slutet på den här månaden !

Kommer sen <3


Mitt körkort :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0