Stan, shopping, fikat...

...Det är vad jag har gjort idag :)
Kom in till stan vid halv 3 tiden ungefär. Går först till Jack and Jones på hötorget för Danne skulle köpa sin jacka. Var riktigt fin faktiskt. Får lägga upp en bild här på den senare.. Kanske finns nån kille som läser min blogg? Eller kanske man vill tipsa sin pojkvän? Vad vet jag..
Sen iallf så gick vi in på MQ. Där hitta jag en jätte fin tröja i mjukt skönt tyg :P Försökte ta en bild i provrummet men det vart inte så bra ljus.  Men lite ser man iallf hur den ser ut ;

Får ta en bättre bild nånannan dag

350 :- kosta den. Sen köpte jag också ett par svarta tights för 75 :-

Sen drog vi till Åhlens för att hitta ett torrshampoo som jag och Mikaela hade läst om i Frida tidningen som verkade riktigt bra. Sprang typ runt som idioter för att hitta det där. haha det var inte lätt men tillslut hitta vi det. Får prova det och sen säga om det var nått bra. Det ska tydligen ha en nydushad effekt. Eller iallf att man kan spreja in det i håret när det är lite fett. Ska ge bra volym också. Köpte också silikondroppar som det heter. Gör håret friskt och glansigt. Bra mot slitna hårtoppar. Köpte det också på Åhlens fast hos en frisör på samma plan som hette Urban nånting. Linda ska ha provat det och sagt att det är riktigt bra :) Så hoppas nu att jag får riktigt fint hår av det här haha.


Torrshampoot heter då Toni&Guy och kostar 125 :-
Och silikondropparna Sleek.Look kostar 160 :- (luktar jätte gott !)

Sen drog vi till Vardagsrummet och käka lite. Gott som vanligt :) Idag provade jag pasta Bolognese men tog kort på Lindas Pasta Carbonara .. :P

Haha

Ser alltid så arg ut :P Men det var jag inte. Jag och Fedde


Det vart ett rätt långt inlägg.. :P Hoppas ni orkade läsa :)
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0