Tchitchi

Kom hem till mig för ca en halvtimme sen. Hämtade upp Danne vid 6 som sagt och sen åkte vi hem till han och käka middag, duscha och kolla på Hål i väggen.. Riktigt roligt ju ! Men jobbigt att det går samma tid som ensam mamma söker på söndagar. Har ju lixom börjat följa det :P



Just nu ligger jag här i min säng och gosar med Tchitchi ( vår katt ) och kollar på CSI NY . Hon är verkligen den gosigaste katten som finns. Och alltid om man känner sig nere eller är ledsen kommer hon där och myser in huvudet mot en och det känns nästan som om  hon förstår om jag är på dåligt humör..  Men även om man är på bra humör :P (som nu) Ligger hon här och spinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0