Tisdag

Hejsan :)

Är just nu hemma för Lunch hos mig. Är egentligen rätt stressad för hann inte göra det jag brukar göra innan jag drar på lunch. Men vill endå passa på att updatera bloggen lite !

Imorse var en himla stressig morgon. Gick upp vid kvart i sju, snabbt på med kläderna och körde till firman. Hämtade varorna åkte till Dalenssjukhus och tog blodprov (hatar nålar).. Som sen skickas till min doktor. Ni kanske kommer ihåg att jag äter rätt starka mediciner nu så får inte dricka på 6 månader. Och nu har det gått 4 veckor och då ska man ta om lever och blod proven igen för att se att allt är normalt. Annars måste man avbryta kuren.. Det enda som har varit mest jobbigt med det här är att jag blir skit torr om läpparna och i ansiktet så får smörja in mig typ hela tiden.. Men det är det värt !

Här får ni en dagens outfit utan ansikte :p
Det ville inte vara med idag..



Fick precis ett samtal av älsklingen att han slutar skolan nu och då vill han ha min nyckel så han kmr in.. Så måste rusa och lämna den till  honom sen åker jag till jobbet.. Lunch break over ! PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0