Tisdag

Gooodmorgon :) Inatt sov jag hela 8 och en halv timme. As skönt. Men kom också på att jag glömde mitt passerkort här hos Danne. Så nu är jag här och skulle hämta det. Måste dra när som helst för är sen.  Men ville bara passa på att blogga lite :)

Ända sen Linda köpte sina skor (som finns i ett inlägg längre ner) så vill jag också hitta ett par snygga stövlar!. Jag har ett par svarta i skinn. Men jag vill inte ha svart hela tiden... KOlla lite på Dinsko och då hitta jag dom här



Kostar 999:-

Dom har jag tyvärr inte råd med nu den här månaden men kanske ett par billigare eller så kanske jag köper dom här nästa månad..


Nä nu ska jag åka, ses senare idag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0