Torsdag

Hej allihopa ! Torsdag idag då. Är hemma hos mig nu på lunch. Måste strax dra för har inte sådär jätte lång tid på mig. Slängde i mig lite gröt bara inge mer...Dagen började inte som jag hade tänkt mig. Vart lite tjaffs och jag tog en cigg. Alltså blir jätte irriterad på mig nu efteråt att jag tog den. Men för stunden känds det bra... Men ska iallf inte fortsätta röka utan det där var en engångs grej på en vardag hoppas jag. Alltså jag tycker små tjaffs inte borde kunna existera för man blir ju endå sams sen så varför ens fortsätta va sur när man vet att man blir sams sen ? Aja som sagt klockan 8 i morse var allt bra igen :P

Om ni läste metro i morse så läste ni säkert det här. Men tyckte det var väldigt läskigt men endå coolt att en katt hade satt sig under bilen och åkt med hela 12 mil ! ... Kan ni tänka er hur rädd den måste varit sen.



Bella visste inte att hon skulle få sitt livs åktur när hon kröp in och gömde sig i reservhjulet under bilen. – Hon var som en full sjöman, säger husse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp inte ens cigg då ! jossen då ! / <3 emeliii haataja

2008-09-05 @ 21:32:59
Postat av: emeli

köp inte ens cigg då ! jossen då ! / <3 emelii haataja

2008-09-05 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0