6 Minuter i stan

Idag mötte jag ju Daniel i T-centralen som planerat vid 4. Han hade ringt och pratat med Madde på dan och dom hade bestämt allting. Jag hade sminkat mig lite extra.. Vet inte varför men kände bara för det :P Och sen när vi börjar gå mot NK i närheten av där hon jobbar ringer Danne henne och då har hon fullt upp med andra bokningar så hon hade typ inte tid.. Så då vände vi och åkte hem. Var i stan typ 6 minuter... Kändes väldigt onödigt att ha stressat enda från rågsved in till stan för det. Men men sånt som händer.

Åkte till hagsätra och handla lite vindruvor (som jag kom på nu haha ) och promenarade sedan hem hit. Har legat och läst lite tidningar.. Bla Frida ( som jag annars aldrig köper, men ville läsa om Kenza och dom andra bloggerskorna:P) Och i den blev jag så inspirerad av att köpa nytt smink och nagellack. Det blir jag iofs alltid när jag läser vecko revyn och cosmopolitan. Men det blir aldrig så att jag köper det jag ser. Men ska typ skriva upp lite saker ur tidningen jag vill köpa så jag inte glömmer :P ..

Men har inte så mycket pengar kvar att spendera den här månaden. Eftersom vi köpte den här dataskärmen och min skinnjacka så drog det 5000 bara på det. ( men kommer få tillbaka 2 500 den 26:e) Så måste snåla resten av månaden. 15 dagar kvar till löning ! Och då är jag ganska säker på att jag kommer köpa en bärbardata :D Längtar så mycket ! Måste börja kolla upp vilket mobilt bredband jag ska ha... Priser och sånt.




Just nu lutar det åt den här. Inte lika snygg och bra som den förra Sony jag visade bild på (för 12000) men mycket billigare och verkar helt okej. I alternativen : Bra, bättre , bäst är den "bättre". Och den här kostar 5900:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0