Vardagsrummet

Börjar bli en rätt vanlig rubrik nu hehe,. Säger som jag sagt tidigare, skit mysigt ställe.

Kom hem därifrån för inte så länge sen. Roligt att umgås allihopa :) Träffade också på Mikaela.. Roligt roligt. Idag testade jag faktiskt lasagnen och den var riktigt god.. Den kommer jag käka flera ggr :)

Sitter här just nu själv och väntar på att Linda ska komma hem. Hon skulle hämta upp ett barn som heter Saga sen skulle hon komma hit men det tar en väldans lång tid :P.. Danne drog hem till Fedde ett tag för dom skulle lira lite CS och sånt där som killar gillar. Det pallade inte jag hänga med på så jag drog hem. Skönt att vara ensam ibland och bara göra det man själv vill. Som idag, blogga ! Men han kommer väl hem sen runt 8 halv 9 skulle jag tro...

Lite bilder på Fedde , Vicky och Danne..





Sen när jag kom hem mötte jag mamma som kom med sin lånade bil. Faktiskt riktigt fin.. Hon hade varit ute på ett äventyr och hyrt en bil för dagen. Typiskt mamma att vara sådär spontan..haha

hih min bil i bakgrunden :P (den blå)

Men nu ska jag glo lite på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0