Din sko



Älskar dom här skorna ! Och det gjorde Diddi också så nu kommer vi båda gå runt med dom här snyggingarna ;) Men jävlar vad hög klack det var.. Iallafall för mig :P Men träning ger färdighet så om ett tag kommer jag säkert kunna gå galant i dom här :)

Annars har det inte hänt mycket alls dom senaste dagarna. Har bara degat efter jobbet. Eller igår var jag ifs hemma med Linda och kolla på film och käka thaiwook till :) Det var väldans mysigt. Bara det att filmen kunde vart en aning bättre. Vi såg Revulotionary road med Leonardo Dicaprio och Kate winslet eller hur det stavas.. OSkars nominerad tror jag den var och den var gripande och så men det kunde hänt lite mer saker tycker jag bara :)

Är hemma på lunch nu. Passar på att mysa inne då när det är sånt här väder. Sen ska jag vidare mot farsta där jag har några ställen som ska fixas. Kanske stöter på syster också eftersom hon går i skola där.

Och ikväll ska jag käka på Jesses krog med Mamma, mormor, moster och syster ! Ska bli trvligt och kul. Kanske tar med kameran, får se. Har redan så mycket bilder som jag inte hunnit lagt upp. Är alldeless för lat på den punkten. MÅSTE ändra mig :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0