Gratis Fotobok !



Var nyss inne på Nevnariens blogg och läste där att man kunde få en gratis fotobok från FUJIFILM bara genom att tipsa om den i sin blogg. Och det lät ju super så var nyss inne och dubbelkolla så allt stämde och det gjorde det ju :) Perfekt nu när jag börjat fotografera så mycket. Då kan jag ha alla mina favorit bilder i en och samma bok :) Eller om jag skriver om min senaste resa till turkiet. Jag tycker man ska göra en fotobok för att det kan vara roligt att ha massa glada minnen i en och samma bok som man bara kan börja bläddra i när man känner för det.. Istället för att ha alla bilder på datorn som dom flesta har nu för tiden, tråkigt enligt mig.. Det kan ju också vara roligt att ge bort eller få en egen designad fotobok.  För man får själv välja precis hur den ska se ut och hur många bilder det ska vara i. Alltså det kan vara vad som helst!  Får fundera lite på hur jag vill att den och designen ska se ut. Men det ska bli jätte kul iallfall :D Trodde inte det fanns sånna där bra fotoböcker utan jag själv funderade på att köpa nån tråkig bok som man typ "klistrar in " bilderna i. Då är den här fotoboken mycket , mycket smidigare ! Om ni vill veta mer om fotoboken så läs här eller här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0