Jag är lat idag

Nu har vi käkat middag och jag är mätt och belåten :) Gott med svensk mat igen.. Tänkte faktiskt ta kort på dom få grejer jag köpte där nere. Det blev faktiskt inte så mycket eftersom det var så dyrt. För en snygg navelpiercing 100 svenska kronor när man egentligen borde kunna få det mycket billigare. Men tyvärr ville ingen ge med sig typ. Kanske fick nån för 75 kr... Dom sa lixom om du inte vill ha det för det här priset är det bara att gå så kommer nån annan och köper. Så tyvärr gick det inte att pruta ner priset så mycket och det var ju tråkigt. Hade ju hoppats på att shoppa rätt mycket. Men så även att vi inte shoppa så mycket och hade All inclusive på hotellet så gjorde jag av med cirka 4500 kr.. :/ Det var väl för det vart mycket taxi sen drinkarna ute och nån badmadrass/ sololja, cigg m.m Sånna små grejer lixom.

Men nu ska jag ta fram grejerna och fota för det var det jag skulle göra :)

Brb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0