Köpt från Turkiet

Sådär ja ! Nu e jag klar med fotandet..

 Limpan ( som jag köpte i taxfreen ) delar jag med Linda. Köpte den för ca 225 kr så vi tjänar väl 3 paket var typ :)



Fin piercing ca 100 kr / 20 lira

Tror jag fick den här nedan för 17 Lira ca 75 kr

Den här klockan kostade bara 10 lira och det tyckte jag var billigt och bra. Lixom ca 50 svenska kronor. Men det var väl för bra för att vara sant.. Efter 5 minuter jag haft den på mig går själva spännet sönder :/ Får laga det här hemma sen.
 
Det här armbandet fick jag gratis när Fedde skulle köpa sin vatten pipa. Linda fick också ett fast lila :)

Två parfymer jag köpte i taxfreen. Delar med Linda på dom här med :) Tror det blev 230 kr st.




Köpte också lite saker till Danne, en wisky till pappa, två fina lampor och en tavla till mamma och en Parfym till Didd som hon ville jag skulle lägga ut till. Plus en liten random present till henne också som hon ska få se sen. Lägger då inte upp nån bild om du kanske kollar :P

Nu ska jag till centrum med älsklingen och köpa chips o kolla på film. Bara mys :)

Kommentarer
Postat av: jeko

fy fan josse ditt hår på naveln ;)

2009-08-03 @ 17:46:39
Postat av: Josse

Haha :P vem e du ?

2009-08-03 @ 18:44:12
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0