Mycket strul

Hej alla ni som läser min blogg :) Min data har tillfälligt pajat eller vad man ska säga. Den vill inte starta, skärmen blir bara helt blank. Så den ksa in på lagning. Och det tycker jag är jätte tråkigt för då kan jag inte blogga lika ofta eftersom vi bara använder min här hemma hos Danne. Och när jag är hemma hos mig är jag för trött efter jobbet så då orkar jag inte. Och sen har jag inget photoshop som jag kan använda och redigera alla mina fina bilder jag tagit på sista tiden. Jätte trist. Hade lixom massa att fixa till och lägga upp. Har också lite foto jobb från kompisar som vill bli fotade också och då vore det ju kul om min data kunde fixas tills dess. För jag vet ju inte till 100 % att dom kan fixa datan. Annars finns det väl andra sätt men också mycket MYCKET dyrare .. SÅ håller verkligen tummarna för att den fixar sig på söndag :)

Men det var väl mest det jag bara tänkte berätta. Annars har det väl flytit på rätt bra dom senaste dagarna. Förutom att det blivit mycket strul på jobbet första veckan efter semestern som var lite tråkigt. Men tiden har gått fort och imorgon är det fredag. Fullt upp kan jag säga. Mycket har varit planerat sen förra helgen. Ska bli kul och skönt :)

Nu väntar vi in sebastian som ska komma hem med lite is glass. Sen blir det väl bara att ta det lungt framför tven. Vet inte än om jag ska sova här eller åka hem. Men just nu verkar jag för lat för att röra mig härifrån :P

Men jag ska försöka updatera lite granna i allafall dom här dagarna. För några är ni ju som fortfarande kikar in. Vill bara säga tack för alla fina komentarer jag har fått från folk jag träffat på angående mina bilder :) Jag blir jätte glad varje gång :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Vi kanske väntar oss josses egen fotofirma i framtiden... det verkar ju gå åt det hållet:D

2009-08-15 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0