Sista veckan på semestern nu

Kändes väldigt jobbigt att skriva det där :(.. Vill att det ska hända massa roliga grejer och att jag ska ha semaester föralltid med full lön haha.. Men så är ju tyvärr inte verkligheten :p Fast å andra sidan är jag glad att jag sen kommer börja jobba på ett ställe som jag verkligen trivs på. Det är lixom inge jobbigt för mig att gå till jobbet när jag trivs så det känns ju bra :)

Nu idag har jag precis fått i mig det här :


Inte så nyttigt men det var det jag var sugen på. Och samtidigt som jag skriver "inte så nyttigt" så känner jag för att börja träna igen ! Har ju ett halv år kvar på friskis faktiskt. Ska ta tag i det nu också till hösten :)

Men nu hade jag tänkt att klä på mig och fixa till mig lite och sen åka och möta upp Linda. Ska få digitalkameran av henne så jag äntligen kan börja lägga upp alla bilder från Alanya :D Sen kanske jag också ska kolla lite i affärer. Funderar på att leta upp fotokungen och sedan köpa ett 50 mm 1.8 mm obejktiv :P Det har jag sagt många gånger men vart väldigt sugen nu så det KANSKE blir så. Man vet aldrig med mig haha..

Och förresten , nu när jag har en digitalkamera igen så blir det roligare för mig att blogga då jag kan ha med mig den överallt och ta knasiga bilder som jag sen lägger upp :) För när jag har med mig systemen känner jag alldtig för att redigera bilderna och förminska dom inan jag lägger upp dom på bloggen. Och då blir det oftast att jag heller inte orkar det och det tar jätte lång tid innan nån bild kommer upp och ibland bara struntar jag i det tråkigt nog :P

Nästa inlägg blir väl förhoppningsvis massa bilder från turkland då :)
Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0