Solen skiner ju faktiskt i sverge med :)

Tänkte bara säga hej ! haha.. Egentligen tänkte jag skriva godmorgon för jag är så trött men klockan är ju lixom över halv 3 :P Somnade väl vid halv 3 inatt och vakna 12. Vilket var väldigt skönt :) Men det känns verkligen skumt att vakna upp hemma hos Danne igen i en sval lägenhet efter att ha varit van vid 30-40 graders värme! Saknar det så sjukt mycket. Den här resan är det bästa jag gjort på väldigt länge. Vill verkligen bara boka om en vecka till på hotell Margarita och steka vid poolen eller stranden. Åka på båtutflyter och rambo efter motorbåt. Beställa in några öl på hotellet och spela lite kort för att sen fortsätta med några goda Drinkar Caprihinas eller strawberry Daquiri på våra favorit uteställen Janus och Mambo och sen dansa natten lång och sjunga tills rösten inte hörs längre.. Det var så perfekt. Kommer verkligen åka tillbaka till Alanya nån gng för jag blev förälskad i stället ;)

Men nu måste jag börja leva i verkligheten igen och ta mig en dusch. Sen får jag se om jag hinner lägga upp lite bilder på saker jag köpt innan jag ska dra mig nån stans. Kanske blir en fika med dannes pappa eller hem till mig och möta mamma och Linda. Får se, får se :)

Kom förresten på att Linda har digitalkameran hemma hos oss så måste hämta den med! Vill ju visa upp hur våran vecka såg ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0