Reggie grillning hos Jessie och Kristian

Hej igen ! I fredags var jag, Danne, Fedde och LInda hemma hos Jessie och Kristian. Dom fixade köttet och grillade medans jag och Danne fixade potatis gratäng och Lindan med Fedde fixde salladen. Det varft SKITGOTT! Mums , måste verkligen göra om det. Och så hade vi reggie tema, med reggie musik och röda, gröna, gula färger. Fast det kändes som att det var jag som gick mest in för outfiten då jag sminkade grön ögonskugga, gjorde flätor i håret samt måla nagklarna som ni ser här under :P.. Så det var verkligen en jätte trevlig kväll :)

cc








Igår så var vi alla väldigt sega. Men Linda var tvungen att jobba Så hon åkte iväg och jag åkte in till stan en snabbis och shoppa lite., Tänkte visa bilder på allt jag köpte sen! . Bla ett par jeans , 1 väska och 2 tröjor...Men i stan kändes det som att jag skulle svimma och spy, började helt plötsligt må jätte dåligft så åkte hem till Fedde dit Danne och Fedde också hade åkt ett tag innan. Duschade och vila lite och kände mig sen mycket bättre.. Sen vid 6 när Linda sluta jobbet mötte jag upp henne och åkte till kärrtorp och köpte med oss pizza och tai mat samt en  hyr film. Så det vart ewn mys kväll hemma hos fedde som vi alla behövde !

Nu snart tänkte jag åka och sola! hörs senare förhoppningsvis :)







Kommentarer
Postat av: Emeli

Skulle ha varit roligare om jag var där (i turkiet)med några partypinglor som dig o linda, niclas e ju så tråkig på den fronten :P men annars hade vi det så himla mysigt :)

2009-08-30 @ 18:47:17
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Jessie

vad fina bilder det blev från kvällen=)

måste göras om... men utan att en josse går och vilar och en fedde går och sover.. vad sägs? hahaha

2009-08-30 @ 19:42:43
Postat av: josse

Ja precis haha :D !

2009-08-30 @ 21:08:10
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0