...

Har varit lite off den senaste veckan och helgen men jag har haft mina anledningar.. Tråkigt att jag inte får orken att blogga endå även när andra saker runt omkring känns jobbigt. Men sån är jag. Om något känns fel har jag oftast svårt att tänka posetivt på nått annat. Nått jag endå försöker jobba på. Att lixom en sak inte ska få trycka ner mig då det finns så många andra BRA saker. Inte alltid så lätt men jag försöker. Önskar bara jag kunde få tillbaka lika mycket som jag ger, för jag ger mycket..

Därför är Bebisar bäst för dom får man alltid kärlek från :)



Min lilla kusin Mikey i fjällen , ca 4-5 månader gammal <3 Sötnos !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jossan!tråkit att du varit deppig. Jag vet hur det är och känns för jag känner precis som du.Bebisar och djur är bra glädjespridare (inte alltid). Om du behöver en dos kärlek så hör av dej till oss och Mikey levererar med glädje till dej.kramar från veronika

2009-08-17 @ 20:17:22
Postat av: josse

Tack, vad gulligt skrivet Veronika :) (glad gubbe) Det värmde.. Mår som tur är bättre nu och hoppas det förblir så ett tag. Men tråkigt nog är ju inte livet alltid en dans på rosor som man ofta önskar och det går alltid upp och ner. Tråkigt att du också varit deppig för det är verkligen inte kul. Men du har tur du som har Mikey och Emma runt dig hela tiden.. Jag kommer säkerligen höra av mig dom närmsta veckorna, alltid lika roligt att träffa er och det ska inte gå för lång tid emellan gångerna. Kram <3

2009-08-18 @ 16:19:30
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0