Direkt från kameran, oredigerade

Oj shit jag somna :P Gud va skönt det var.. Kändes som i turkiet när man tog en siesta :) Men jag måste piggna till snart för jag och Danne ska ta tuben om en halvtimme typ och sen möta upp Linda och Fedde i kärrtorp och hyra film. Ska bli lite små roligt sådär haha..

Men jag har inte rikitgt uttrykt hur glad jag är för mitt nya objektiv :D
Det tog ett tag innan vi hittade Fotokungens affär inne på söder eftersom jag inte kom ihåg vad gatan hette :P ( så fick skicka sms till 118100 ) Men väl där så bara köpte jag det :) Sen ville jag såklart testa det så fort som mörjligt så jag och Linda fotade varann lite i väntan på Fedde. Här är några bilder, alla inte lika heta haha...












God hälsotallrik var det iallf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0