27/12

Hej igen ! Har haft en helmysig vecka, underbara dagar som du sa.. Samtidigt som den har spenderats med mina kära vänner och familj. Julafton o allt.. Fina paket har jag fått och gett. Har däremot en julklapp kvar som jag ska få från en mycket speciell person, undra vad det kan vara :)
Tycker bara det känns som att Julen kom för fort och försvann lika snabbt. Lite tråkigt men får se fram emot Nyårsafton och min födelsedag istället. Vet bara att Nyår börjar med en middag med tjejerna och senare får vi se. Är ju endå några dagar kvar.. Men vill INTE dra på krogen, för då blire som vilken utekväll som helst känns det som. fast kanske dyrare.
Sen dagen efter är det min födelsedag :D Fast den lär firas med utgång på lördan i år istället. Känner att jag inte orkar fredag. Vill bara vara hemma och myspysa då <3 Vill vara på topp så då blir lördag eller någon dag senare bättre :)

Annars så vet jag inte riktigt vad som händer dom närmsta dagarna. Men jag måste verkligen spara mina pengar så jag tror inte det blir så mycket festande innan nyår.  Så äre när man inte har ett heltids jobb :( Men det var en liten fågel som viska i mitt öra att jag skulle bli bjuden på bio så får se om det går några bra filmer.. Det var väldigt länge sen nu jag satt i en bio salong. Skulle vilja se filmen Avatar men den har typ alla redan sett..

Men men nu ska jag hoppa in i duschen för att sen möta upp my och röra mig in till stan. Tänkte kolla lite på mellandagsrean då jag faktiskt inte shoppat något för mina julklappspengar än. Sen efter det möter vi upp Linda på hennes jobb. Tror det blir en sväng förbi solariet också ;) Efter det är kvällen oplanerad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0