Freeedaag

Förlåt att jag har glömt bort bloggen lite ! Men nu är det trista tider igen. Ni vet när det går upp och ned. Nu är det ner. Men jag försöker tänka så posetivt jag kan iallf. Sen så har det varit väldigt mycket jobb för mig på senaste tiden också som har varit rätt jobbigt. Jag har inte riktigt haft tid för nånting annat. Men nu är jag äntligen ledig i helgen ialf och det behöver jag. Bara kunna få slappna av och vara med min familj och vänner. Inte känna nån stress.

Idag är jag iallafall hemma hos mina kusiner :) Sov över här igår och vaknade av att Zita kom och la sig brevid mig på madrassen raklång precis som jag och halvt på rygg.  Och hon började gosa runt och blev helt galen och bara gav mig massa pussar. Det uppvaknandet har jag aldrig fått av henne förut, gosfian :) 
Mikey har klippt sig så han ser ut som en riktigt liten hulligan haha ! Sååå söt. Sen gör han massa konstiga miner så fort man ska prata med han. Tex att han flinar och sen blinkar han till jätte hårt och öppnar sen ögonen lite sakta och ser om jag fortfarande kollar på han, sen skrattar han när han ser att jag gör det. haha. Och Emma är lika söt som vanligt också. Hon pratar och pratar hela tiden förutom om hon kollar på tv då är hon knäpp tyst :P

Sen är kvällen planerad med Diddi :) Ska bli kul ! Fest med vänner är ju aldrig fel :D Sen kanske My och Linda är med ett tag också om det går ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen snabbt.. Men ska försöka komma ihåg att ta lite foton ikväll som jag sen lägger upp här :) Ni tycker väl det är kul med bilder ?

Ha en underbar fredag nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0