Happy birthday !

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka in till stan och köpa den där kameran jag visade er förut :D Jag får nämligen den i födelsedagspresent av mamma <3 Och passar på att köpa den nu så den inte tar slut för den visas nämligen ute på reklam och rea på 1450 kr..

Annars så har jag blivit riktigt förkyld och känner mig lite febrig :( Har jätte ont i halsen. Sen är jag också irriterad och lite ledsen men det går väl över hoppas jag för ikväll ska vi ut en stund och ta en lagllig öl för My fyller ju 18 idag :D Grattis igen <3 Har skrivit det 3 gånger nu haha..

 

Det är egentligen My som ska ha en puss men det var enda bilden jag hitta på oss just nu i min lilla stress :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0