Ny vecka

Åh det här var inte lite irriterande.. Som jag skrev igår så skulle jag ju vara i hagsätra mellan klockan 8 och 10 för att träffa min chef. Tvingar mig upp ur sängen vid 9 och går hemifrån ut i snön och det iskalla vädret. Sen när jag väl kommer till hagsätra så är hon inte där. Och där står jag och typ fryser ihjäl, ringer henne och kollar vart hon e. Då säger hon att hon inte kommer hinna komma och hon e jätte ledsen för det. Så då blev ju inte jag så glad såklart. Står där på gatan och i vanliga fall skulle det inte behöva vara så långt att ta sig "hem", bara några få steg och sen är man inne i värmen. Jobbigt när den tanken slog mig men jag ringde upp Cattis iallf och gick hem till henne. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska göra sig i ordning sen ska vi iväg och handla julklappar. Är alltså ledig idag och vet inte hur jag ska jobba den här veckan heller eller vad jag ska göra. Jag vill bara ha det mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0