snack bara

Hej ! Sitter just nu hemma hos Pavalinen. Dricker lite och sådär, försöker kolla på film men det går inte så bra :P Känner för att festa så vet inte vart det här slutar. Ska vara i hagsätra mellan 8 och 10 imorgon för att snacka med min chef så kan inte vara ute för sent. Men vill verkligen inte bara åka hem och sova ;)
'
Förresten jag snacka med Pava och det är tydligen många killar som läser sina ex bloggar. Känns som att killar är sånna som har lättare för att gå vidare men det kanske inte är så egentligen? Fast endå, jag tycker att man lika gärna kan ringa och höra hur man mår och allt sånt där istället för att läsa någons blogg. Gäller kompisar också. Bloggen är inte allt. Fan så mycket som INTE skrivs.. Lite fylle snack här från mig men känner för att skriva det.

En bra låt just nu.. Har inga minnen till den här låten men det ger mig saker att tänka på <3
Bring it back <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0