Söndag och jobb

Hej ! Ska vila lite innan jag ska iväg och jobba igen.. Idag mår jag inte alls bra.. Känner mig lite små sjuk :( Har ingen lust alls att jobba men det måste göras. Imorn har jag iallf sovmorgon och börjar inte förens 4 :P

Helgen har väl varit helt okej.. Gick ut i fredags och det var kul till en början sen spåra det ut lite tyvärr. Och det var en jävla jobbig väg hem när vi skulle gå över ängen efter att vi sagt hejdå till Diddi. Jag som hade klackskor sögs ju bara ner i lermarken och en gång ramla jag så jag fick en fläck på byxorna och vricka ena foten :P Och så jävla kallt var det.. Så mina fötter typ domnade bort så jag vricka andra foten haha Usch, jag måste sett jävligt rolig ut där på ängen när jag gick hem emd Linda mitt i natten...  Igår var jag helt död, hade inte sovit många timmar och väcktes på morgonen av att Erica skulle hämta upp mig så jag senare kunde ta bilen som jag ska ha till jobbet. Klockan var bara vid halv 11-11 och jag ville bara sooova ! Men men sen efter det vid halv 12 mötte jag upp diddi och så följde hon med hem till mig.. Tog det lugnt här ett tag innan vi åkte till farsta för att käka med My. Passade också på att köpa två fina ringar. Kan lägga upp bild senare kanske :) Sen spenderades kvällen bara hemma med Linda och My.. Massa chips handlade vi med oss också. Tittade på Robinson och sen Paradise hotell XL. Helt OK och skön lördags kväll. Jobbade ju i morse så det blev inte så sent.

Nu ska jag iväg och jobba igen ( Vill bara dega mera! ) Puss hej <3


Och PS om du läser det här Diddi hör av dig så jag vet att du lever haha !

Kommentarer
Postat av: Emeli

Ring mig ikväll, jag har inte sett dig på år och dar :P

2009-12-14 @ 10:10:20
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0