Söndag

Hade ingen ork att blogga igår eller lägga upp några bilder.. Var helt slut hela dagen och mådde inte alls bra men idag är det bättre och jag är piggare ! Äntligen säger jag bara.. Hade ju nästan varit sjuk en vecka.. Sen är det andra saker som inte riktigt stämmer just nu som jag inte mår så bra över men är glad att något går åt det bättre hållet iallf. Sen igår kväll hade jag varit i kärrtorp en snabbis med Linda och på tåget hem stötte jag på en gammal killkompis. Alltid lika roligt att träffa han. Det gjorde mig lite gladare för kvällen faktiskt haha :P Han ställer alltid upp oavsett om man inte har setts på länge.
Men nog snackat om igår. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka in och handla lite klappar med syster & My.


Julafton närmar sig och då kan man ju både önska sig något och kanske uppfylla någon annans önskan <3




En bild från i fredags, Diddi jag och Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0