Torsdag




Igår var det snöstorm men jag och Linda gick endå ut för vi var tvungna att handla lite frukt så vi får i oss lite C-vitaminer.. Lägg märke till att jag föröker se frisk och glad ut på bilden men det var egentligen bara en fasad för fy fan för hur min kropp mår... Mitt skelett känns som om det kommer brytas av när som helst.. Har inga krafter alls knappt, ont i ryggen. Sen bombaderar snoret min näsa så jag knppt kan andas och Febern är inte rolig den heller. Och det är så himla tråkigt att bara ligga hemma. Man känner sig så jävla ensam och det är miljoner saker som bara snurrar runt och runt i mitt huvud som bara gör mig illamående.. Precis som Nellys låt;  Over and over again, I think about it over and over again..

Men även om jag varit frisk vad skulle jag gjort då ?  Jag vet vad jag skulle velat gjort däremot men det är bara önsketänkande.. Allt är så komplicerat nu, Känslor hit känslor dit. Ena sekunden mår man bra andra skit.. Det är så mycket som sagts  och gjorts att det blir så krångligt.. Man vet inte vad man ska göra..  Och även fast jag vet att inte alla förstår vad jag menar så skriver jag endå.. Men men min blogg och jag skriver om vad jag vill och vad jag än tycker o känner.. Jag vet att den inte är så rolig nu men tyvärr så händer det ingenting just nu men jag hoppas det kommer igång snart, tex imorn då det är födelsedagsfest på schemat. Måste må bättre tills dess..

Får se om jag updaterar mkt eller lite idag då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0