Stuck on the shopp

Som jag sa förut så var ju vi förbi och hälsa på Linda på hennes jobb hos Esprit förut. Och hitta såklart lte grejer jag vill köpa men nu är det ju så att man är pank så det går ju inte :(.. Hatar det ! Det enda jag kan göra är att stå ut en månad till nästa lön. Får till och med löneförhöjning också :) Då ska det shoppas ..

Men iallf,  sen när vi skulle gå därifrån ( vi stannade kvar tills dom stängde ) skulle vi ta bakvägen ner genom en hiss och sen ut. Men tror ni inte att vi åker ner i fel hiss och hamnar på ett plan där man inte kommer ut. Och hissen åkte inte upp utan ett speciellt kort som inte Linda har fått än. Så där var vi, fast och lite smått panik slagna. Vi kom ju inte därifrån ?! men som tur var ( efter 20 minuter ) får Linda tag på sin chef som skickade ner den enda personen som som  tur var var kvar i byggnaden och hämtade oss. Men lite obehagligt var det :P

Sen efter det åkte vi hem till Fedde allihopa och har nu käkat middag med hans familj. Linda och jag passar på att chillerilla lite i sängen nu med datorn framför oss för sen klockan 10 har Danne och Fedde paxat  den för att kolla på en match på tv. Tråkigt för oss tjejer men vad ska man göra ?.

Jag idag på vardagsrummets toalett :p...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0