Chill mys på nypan igår kväll



Gud så härligt väder det är :D Blir så glad att jag äntligen kan börja steka så jag får lite färg på kroppen ;) Igår kväll kände vi för att dricka någon öl i solen på nypan. Det var rätt mysigt och senare på kvällen kom Fedde och joinade oss. Vi fick nån flumm ide att börja slåss mot Danne. Jag och Diddi dåra.. Danne fick förstås inte slå tillbaka haha. Har en video på det också från Diddis mobil som hon får lägga upp nån dag. Vi såg rätt roliga ut :P Sen satt vi bara där och snacka skit, gick hem vid 11 och sov. Skulle aldrig orkat ta mig upp i morse om jag skulle stannat ute med dom till 1.. Det enda tråkiga med kvällen var att jag får ett samtal från Fedde halv 1 där Danne säger att han tappat sin mobil :( Sånt där är alltid så jobbigt. Dom leta och leta min hitta den aldrig. Så nu terrar jag Fedde varje gång jag vill få tag på han :P Fast det har inte behövts så mycket eftersom vi varit med varandra nästan hela eftermiddagen.

Men nu tjatar Danne på att vi ska åka mot Fedde. Så ska väl börja röra på mig. Vi hörs ! :)

Kommentarer
Postat av: emeli

aa typ det kan vi väl, men jag vet inte när ... :S men jag vill hellre va på nypan o ta en öl nån gång :) :P

2009-06-25 @ 12:02:44
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0