Fabian och Sannas bröllop

Hej allihopa :) Dagen efter midsommarafton och jag mår jätte bra :) Vart inte full igår så det var skönt.

Bröllopet var jätte fint och trevligt :) Började med att vi nästan kom försent. Skulle vart väldigt pinsamt då, men det slapp vi som tur var. Det enda pinsamma var väl att Danne tappade salmboken när allt var knäpptyst och prästen pratade. Men alla trodde det var en liten flicka så dom sura blickarna kom på henne istället haha. Stackars liten..

Sen åkte vi i massa bilar till en jättestor stuga mitt ute i ingenstans utanför huddinge. Där hölls efterfesten och middagen m.m. Väldans god mat var det :)

Stannade inte så länge eftersom Mia körde och dom skulle åka hela vägen till västerås. Då är det lite skönare att åka vid 9 än 12 på natten. Sen när vi kom hem satt jag och Danne och snackade med Lotta och Tea ett tag innan vi kolla på film tills vi somna. Så såg våran midsommarafton ut.

Men det tråkiga var att jag glömde fota mig själv och Danne :( Vi var faktiskt väldigt fina och jag hade på mig mina nya höga skor som jag faktiskt klara av att gå i :)



Nu är jag förresten på Landet med några ur familjen. Därför kan jag inte få upp så många bilder på en gång eftersom det tar sån tid. Men tänkte försöka senare ikväll också. Men skulle hest vilja fin justera dom innan men det går ju inte utan min data och Photoshop. Men bilder direkt från kameran är ju inte fel det heller. Ibland behövs ingen redigering!

Är lite ledsen över att älsklingen inte följde med ut hit idag :( Men jag förstår han, inte så kul att bara komma en natt. Jobbar ju på måndag så måste åka hem imorn. Men ringer han sen och pratar lite :)

Vi hörs senare ikväll eller imorn med fler bilder ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0