Fixat naglarna hos Tea !

Hejsan ! Idag är jag uppe tidigt :P Somnade väl vid 1 igår och vaknade vid halv 9 av värsta rycket. Jag fick panik över att jag och Linda inte har ett giltigt pass till Turkiet den 25:e Juli. Men lugnade mig sen med att vi ska åka och fixa det på måndag. OM jag kan övertala Linda. För hon vill egentligen åka ut till landet på söndag. Men jag kommer fråga henne vad hon tycker är viktigast. Att komma en dag senare till Arholma än att kanske inte kunna åka på resan för att vi inte har nått pass ? Tror hon väljer alternativ 1 ;)

Hur som helst gjorde jag naglar igår för första gången hemma hos Tea :) Jag gjorde det med Diddi. Först ut var jag och det tog ca 2 timmar, 50 minuter längre än vad Tea brukar göra det. Och det berodde på att jag har rätt runda naglar. Inte platta lixom :P Och det var hon inte van att jobba med. Men hon sa att det var en liten utmaning :p Och hon klarade den galant ! Ska försöka lägga upp nån bild på det färdiga resultatet nån dag här framöver för just nu har jag inga batteri på kameran. Men här kan ni få en lite titt på hur det såg ut mitt i alltihopa på diddi. Naglarna var alltså bara halvt färdiga här.



Säg gärna till mig om ni skulle vara intresserade. Finns några lediga tider att få men då gäller det att vara ute i god tid. Och jag lovar att ni inte blir besvikna ;) 400 :- kostar det. Lite extra om man vill ha stenar eller små grejer på.. Och om naglarna skulle gå sönder första veckan fixar hon det gratis. Efter andra veckan kostar det 50 kr per nagel !

Då vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0