Glad midsommar ! :D

Den här midsommaraftonen kommer inte riktigt se ut som den brukar :P Jag ska nämligen på bröllop ! Dannes Farbror Fabian ska gifta sig så har lite brådis med allt som ska fixas. Måste hoppa in i duschen nu, sen börja sminka mig, ta bilen hem till mig ( sov hos DAnne ) , Byta om, ta bilen tillbaka, bli upphämtad halv 1 av Mia och Dannes Pappa. Och jag köpte ett par nya HÖG klackade skor igår. Tyckte dom var så himlans snygga och coola så var tvungen att ha dom. Men grejen är att jag kan inte gå i klack skor bra alls och dom här tror jag var 10 cm höga. Det är väldigt högt för mig. Så kommer ha med ett par extra skor :P

Har inte hunnit fota dom med min kamera så använde webbcamen. Man ser ju på ett ungefär hur dom ser ut ;)





Nä nu måste jag rusa , får lägga upp en bättre bild nån annan dag ! Puss


Som nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0