Party humör på en torsdag


Vem älskar inte det :) ? Är jätte sugen på att sätta på mig massa fina smycken och sen följa med hem till en kompis ikväll som ska ha en liten chill fest.. Jag ska nog dit ett tag och vara en liten fotograf,  men jag kan ju lixom inte festa och det är det jag är sugen på just nu.. Kanske iallf köper med mig nån 3,5 : a hehe.. Det smakar ju iallf gott !

Så lite "fest" bilder kommer säkert komma upp dom närmaste dagarna om det blir några bra :) Och imorn tar Dannes äldsta kusin studenten så då blir det fest på rikigt ! Ska bli jätte kul :) Tar nog med kameran då med.. Så håll utkik här i helgen om ni vill se lite bilder.

Nu ska jag käka middag.. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0