Inte planerat , men URGULLIGT :D

Jag har tråkigt :( Vet inte vad jag ska hitta på.. Är rätt trött också. Danne spelar, Diddi är på Gotland och Linda är på Landet. Det är oftast dom tre jag brukar kunna göra nånting med efter jobbet. Men nu är ju alla upptagna eller bortresta så jag får sitta här i Dannes rum helt själv och känna huden brännas av all sol jag har fått på mig under dom senaste dagarna :P Samtidigt som jag kollar på Kitchen nightmares med Gordon Ramsay. Funderar på att ta en promenad. Men jag vill helst inte knalla runt här i hagsätra helt själv. Föredrar då hellre en cykeltur på ängen och runt kärrtorps IP utanför mitt hus.



Haha fick precis ett sms från Tea. 

Måste bara förklara först att hon har tagit hand om en katt som hennes Dotter hittade utomhus. Som en person inte vill ta hand om längre.. Den katten var lite tjock om magen när jag var där sist.. och då sa jag men min katt är också lite rund om magen, det har den varit sen den föddes så det kanske är samma för din katt ? A vi lär väl märka det säger tea.

Och nu skriver hon : Och Du som säger att katter BARA kan vara tjocka, nu ligger hon och föder i Jennifers säng ! :P

HAHA så fel man kan ha ;) Ska dit sen om vi får och kolla på dom :) Nu har jag kanske nått att göra helt plötsligt!



Bild lånad från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0