Dans pass på Friskis

Heej !

Vilken snöstorm det har varit idag. Har väl mest märkts av dom som kör bil tror jag :P Glider hit och glider dit...
Men det gick endå hyffsat bra endå, bara lite kallt om händerna när man bar ut leveranserna m.m...

Nu är jag iallf hemma hos mig med Linda och Älsklingen.. Vi ska snart börja röra oss mot farsta för att gå på ett afrikanskt dans pass. Ska bli roligt. Fast Danne kommer bara gymma för det där var inte riktigt nått för han tyckte han, hehe.. För mig är det ju gratis men för Linda kostar det 50 kr eftersom hon inte har allkortet, bara gym kortet.

Men måste snabba mig nu så hörs vi kanske sen ikväll efter :)



Spooky bild på linda tagen av mig för nån dag sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0