Fredag !

Hej ! Äntligen helg och det känns så himla skönt :) Fast imorse kändes det som typ en onsdag inte alls härlig känsla men under dagen blev det lättare :) Ska snart börja röra mig till vardagsrummet där Danne jobbar, sen ikväll vid halv 8 har han innebandymatch i hammarbysjöstad som jag Linda och Fedde ska gå på.. Tänkte ta med kameran då och träna på att fota lite sport och så. Köpte ju den senaste fototidningen för inte så länge sen där dom berättade jätte många bra tips om canon kamerans inställningar som jag ska ta lära av :)  Så har lite brottom nu så jag hinner få med mig allt och packa ner datorn men innan dess tänkte jag bara säga att jag var på min andra Photoshop kurs igår och lärde mig lite nya grejer så det var jätte kul ! :) Tänkte visa lite för och efter bilder snart, ska bara träna lite och fixa till nån bild. Sen kan jag säkert ge någor tips också ;)



Så uppdaterar igen snart när jag är på vardagsrummet  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0