Jag lever !

Jag har bara inte haft någon ork att blogga :( Vill så gärna berätta lite Photoshoptips och visa vad jag lärt mig och berätta om vad jag har gjort i helgen men orken finns inte. Men jag har iallf varit med min bästa kompis Denise väldigt mycket :) Var några stycken hemma hos Danne i lördags och kolla på melodifestivalen. Tyckte vinnar låten sög så det var jätte tråkigt. Hejade på Måns EMD eller ALcazar...HAr massa bilder men får visa en annan gång. Nu ska jag duscha... ! Puss


Alltid :)<3

Kommentarer
Postat av: Federiko

lever du värkligen? hahah skoja me dig syrr

2009-03-16 @ 20:51:31
Postat av: Denise

Älskar dig josse du är verkligen min bästa vän:)

2009-03-17 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0