Lata Korre...

Det blev lite träning efter jobbet endå :) 15 min snabbpromenad på löpbandet.. Jag och Danne mötte upp Fedde och Linda där också. Äntligen har linda börjat träna oftare, tagit träningen på allvar lixom. Så mycket roligare med nån som verkligen är taggad inför ett träningspass lixom ;) Kom på nu medans jag skriver det här att jag verkligen MÅSTE tvätta mina tränings kläder nu. Eftersom jag inte har några extra byxor och bara en extra tröja så har det blivit så att jag inte orkat tvätta dom för jag ska endå använda dom snart igen. Lite snuskigt sådär men ska skärpa mig :P haha... En liten beskännelse från lilla mig. Men jag undrar när rumpan ska bli fastare ? hur lång tid ska det ta ?! haha..


Jag på bilden, fotad av Fotograf Emma Sandström

Men nog pratat av mig nu...  Är helt slut, men ska endå strax sätta mig i bilen och åka en liten sväng förbi Fedde där Danne väntar. Jag och Linda åker tillsammans och sen vid 8 ska jag och Danne åka hem igen. Känner att jag kommer somna rikigt tidigt ikväll... Tycker det är så sköönt att sova !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Här har du ett sätt att träna rumpa och lår, lycka till

http://www.salongk.se/artiklar/import/2006/11/14/5699/index.xml

2009-03-04 @ 09:49:18
URL: http://yourstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0