Matilda 18 !

Igår kväll var jag med några vänner och firade Matilda som fyllde 18 år :) Grattis igen.. Vi skulle först äta på em restaurang som jag nu inte minns namnet på :P Men som tyvärr hade klantat sig och tagit fel på tiden. Matilda hade bokat till halv 8 men dom hade skrivit halv 9. Och såklart fanns inga lediga bord. Så det var ju lite surt.. Men sen kom Denise på att vi var i närheten av en bra grekisk restaurang så vi gick dit för att chansa om att det fanns  lediga bord. Och som tur var fanns det det :) Tur att vi kom just när vi kom för sen efter typ 20 min var det nästan kaos med folk. Så vi fick vänta jätte länge på att få beställa. Men det var det värt då maten kom ! Tog souvlaki och det är ju hur gott som helst ;) Satt väl där till 10 ungefär och hade det trevligt. Sen drog dom vidare till Victoria i kungsan. Men trött och seg som jag var åkte hem till älsklingen som väntade. Dom hade säkert en skit rolig kväll men jag får hänge med nån annan gång ;)





Jag ville inte vara med på bild då jag hade bränt mig lite från dagens solning :P
Såg ut som en gris i fejjan , inte najs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0