Min innebandy älskling

God morgon ! Igår var jag ju och kolla på Dannes Innebandymatch i hammarbysjöstad. Det var kul :) Ders lag vann med 11 -2 hehe.. Fick några bra bilder iallf. Hade på inställningen sport hela tiden med kameran så det var inte så krångligt bara att fota. Men märkte att det inte var så lätt då man inte kunde zooma in så mycket.. Behöver som sagt ett nytt objektiv...



Nummer 59 är hans nummer :)


Knuffas och knuffas


Diggar benen på killen med röda skorna haha


Haha Danne blev utvisad 3 gånger :P

Det är lätt att man flyger ibland :P

... Eller ramlar



Efter matchen åkte vi bara hem till Fedde och hyrde med oss en film. Jag var så trött så jag somna efter halva filmen.. Vid 1 tog vi bilen hem och sov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0